Monday, September 27, 2010

MARA....($_$)

tepat jam 10.43 pagi satu panggilan talipon mengejutkan aku dari tidur, dalam hati, "sapelah tepon aku pagi2 ni kaco jer!!". paggilan yang menunggu untuk diangkat aku jawab, "hello, ni En Norsaiful Bahri k?"
" Ya, saya"
" pukul 2 ptg, encik perlu dtg ke jabatan akaun untuk mengambil agrement MARA, boleh?"
" Ha, ye ok2" blur giler...

lepas talian dimatikan, barulah aku sedar.....
"cek dapat MARA!!!!"

mungkin bagi sesetangh orang, MARA jer, tu pon nak kecoh. tapi bagi saya, yang belajar di universiti swasta, ianya sgt2 bertuah. bukan senang MARA nak bg duit....

lgipun MARA = duit sara diri @ duit belanjer + yuran free = mak syg kita sebab x susahkan asyik nak byr yuran....hehhehe

alhamdulillah....senang sedikit perjalanan aku untuk meneruskan cita-cita....
bolehlah aku blaja rajin2 n no stress!!!

adios!!! XOXO...

No comments:

Post a Comment